Pàgines

divendres, 4 de febrer del 2022

Hola!

Hola a tots i totes!!!

Us vull donar la benvinguda al projecte Geofestes!!! Quina colla de gent!!! Veig que hi ha alumnes de l'Escola Ginesta de Montcada i Reixach i del Col·legi Sant Andreu de Badalona! 

Estic molt contenta que participeu en aquest projecte. Estic ben segura que ens ho passarem genial i descobrirem un munt de coses sobre la història de les nostres ciutats, les seves tradicions, les llegendes... serà genial!

Jo sóc la... ups... ostres... feia tant de temps que no parlava amb ningú que ara no recordo el meu nom... quin era? Oh... quin greu... no ho recordo gens!!! Vosaltres em podeu ajudar? Podríeu ajudar-me a trobar el meu nom?

Tinc una idea!!! Podríem fer un concurs per trobar el meu nom! I si m'envieu un missatge amb els noms que penseu que em podrien anar bé i fem una enquesta per buscar el més bonic? Estic segura que em trobareu un genial!

 Espero els vostres noms!!!!

 


 

2 comentaris:

  1. Hola!!
    Som els nens i nenes del Col·legi Ginesta i volem ajudar a trobar-te un nom.
    Els alumnes de 3r de primària hem pensat els següents noms: Blackie, Spaguetín i Draki.
    Els alumnes de 4t de primària hem pensat uns altres que són: Firefly, Doramion i Índigo.
    Esperem que us agraadin els noms que hem pensat, estem desitjant veure els vostres noms!! Fins aviat :)

    ResponElimina
  2. Hola!

    Moltes gràcies per les vostres propostes!!! M'encanten!! Entre tots i totes haurem de decidir quin serà el meu nom!!!

    Gràcies Escola Ginesta!!!!

    ResponElimina